می‌دونستی می‌تونی همین الان با مشاورین ما شروع به صحبت کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

مخابرات و بی سیم

دوره های خود را در شبکه های مخابراتی و بی سیم انتخاب کنید

با ظهور نسل‌های سوم و چهارم شبکه‌های تلفن همراه و همه‌گیر شدن استفاده از این تجهیزات، حوزه مخابرات و تلکام بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، بطوری که در سال 2016 شعار رسمی اجلاس جهانی موبایل، «موبایل همه چیز است» نام گرفت.

با ظهور نسل چهارم ارتباطات همراه یا G LTE 4 و قابلیت‌های ویژه‌ای که این نسل همراه خود آورد؛ کیفیت و قابلیت‌های سیستم‌های ارتباطی با تحول عظیمی مواجه شد. اما برای ارایه یک سرویس مناسب و با کیفیت لازم است ارایه دهندگان این خدمات دانش خود را به روز کنند تا هم بتوانند ضمن بهره‌گیری از تمامی قابلیت‌های این نسل؛ سرویس با کیفیتی را به مخاطبان ارایه کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم نسل چهارم شبکه‌های ارتباطی قابلیت ارسال اطلاعات با سرعت بالا و ارسال پیام‌های چندرسانه‌ای است. پروتکل SIP که در سال 1996 توسط IETF ارایه شد با ظهور این فناوری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و افراد با حضور در این دوره می‌توانند به خوبی با قابلیت‌هایی همچون IMS و VoLTE بر بستر نسل چهارم تجهیزات همراه آشنا شوند.

از طرف دیگر موضوع احرازهویت کاربران در نسل چهارم ارتباطات همراه موضوع مهم و قابل توجهی است که باید به آن در کنار اختیاردهی و حسابرسی کاربران به آن توجه کرد. این فرآیند با تحلیل سیگنال‌ها و پیام‌های پروتکل صورت می‌پذیرد و از جمله مباحثی است که شما با شرکت در دوره‌ای مانند دوره Diameter می‌توانید بدست آورید.

اما تحلیل سیگنال‌ها به همینجا ختم نمی‌شود و افرادی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه هستند می‌توانند در دوره‌های دیگری شرکت کنند که ضمن آشنایی با پروتکل‌های این فناوری بتوانند تحلیل‌های سیگنالیک در سطح هسته یا Core را انجام دهند.

دوره پیشرفته شبکه LTE - ارزیابی کارایی شبکه G بر مبنای KPI

زمانبندی دوره

مدت دوره : 10 ساعت
هزینه دوره حضوری :
300.000 تومان

بدون شک، یکی از مهمترین مسائل در شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی، اندازه‌گیری و ارزیابی کارایی این شبکه هاست. نتیجه این ارزیابی هم دید بسیار خوبی از وضعیت و کیفیت سرویس‌های شبکه ارائه میدهد و تیم شبکه را برای رفع اشکال‌های احتمالی آگاه می‌کند و هم داده‌های خوبی برای بهینه سازی شبکه فراهم می‌کند.

روز و ساعت

تاریخ شروع

دوره پیشرفته شبکه LTE - مقدمه ای بر IMS & VOLTE

زمانبندی دوره

مدت دوره : 10 ساعت
هزینه دوره حضوری :
300.000 تومان

با توجه به رشد روز افزون فناوری های شبکه موبایل و ظهور شبکه نسل 4، نوع سرویس های ارتباطی دگرگون شده و شکل تازه ای به خود گرفته است. شکی نیست که همگام شدن با این فناوری ها برای فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات امری اجتناب ناپذیر است؛ در این کارگاه، مقدمات سیستم IMS/VoLTE مطرح و سپس با معرفی اینترفیس ها و پروتکل های موجود، سناریوهای رایج مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

روز و ساعت

تاریخ شروع

دوره پیشرفته شبکه LTE - کارگاه عملی آنالیز و تحلیل سیگنالینگ

زمانبندی دوره

مدت دوره : 20 ساعت
هزینه دوره حضوری :
600.000 تومان

این دوره برای فهم عمیق پروتکلها و سیگنالینگ شبکه LTE 4 G (در لایه هسته یا همان Core شبکه) طراحی شده است. داشتن این درک و دانش، برای طراحی، پشتیبانی، رفع اشکال و بهینه سازی این سیستم ها ضروری است. دانشجو پس از گذراندن این دوره قادر به آنالیز و تحلیل سیگنالینگ و پیام های کنترلی مرتبط، فارغ از سازنده (وندور) تجهیزات خواهد بود.

روز و ساعت

تاریخ شروع

پک شبکه های مخابراتی

زمانبندی دوره

مدت دوره : 20 ساعت
هزینه دوره حضوری :
600.000 تومان

در دنیای امروز، شبکه های موبایل و سرویس های مرتبط با آن به طور چشمگیر و باورنکردنی در حال توسعه است، در حدی که شعار «موبایل، همه چیز است» به عنوان شعار رسمی اجلاس جهانی موبایل در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. با این توسعه جهانی، بالطبع بازار بسیار عظیمی در زمینه محصولات و خدمات موبایل شکل گرفت که همچنان با رشد باور نکردنی در حال گسترش است.

روز و ساعت

تاریخ شروع

دوره SIP-Trunk

زمانبندی دوره

مدت دوره : 10 ساعت
هزینه دوره حضوری :
300.000 تومان

طی این دوره، با پروتکل SIP و نقش آن آشنا خواهید شد و توانایی تحلیل سیگنال و پیام های مرتبط با این پروتکل را خواهید داشت.

روز و ساعت

تاریخ شروع

شبکه های بی سیم CWNA

زمانبندی دوره

مدت دوره : 30 ساعت
هزینه دوره آنلاین OVC :
450.000 تومان

دوره‌ شبکه‌های بیسیم

روز و ساعت

تاریخ شروع

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com